måndag 17 augusti 2009

skärpning på bloggfronten nu allex..
har fått strikta tillsägelser om att ja inte sköter mitt skrivande så HUPP HUPP !

helgen, var spännande, tillbringade den i molkom, grillning & mys på fredagen & supa tills ja stupa på lördagen! Hahaha, blev kanske lite mycket alkohol där men jag har ju inte vart full på.. två helger.

idag, ringde väckarklockan 07.00 & ja drog in till stan, för att göra teoriprov! Det gick bra, jag klarade det :D hur vet jag inte alls, jag som inte har läst så himla mycket & som har noll intresse för bilar! jisses, men SKÖNT SOM FAN! Nu hoppas jag bara att jag klarar uppkörningen, då kommer jag vara överlycklig, vågar fan inte skrika HEJ än.
jobb 13.45-19.30 fast ja va kvar till 20.30 - hjälpte till att stänga uppe också. Sen har jag fått syn på en fucking jävla docka som står på jobbet, en Bagare som är en meter hög ungefär, hur jäääävla äcklig som helst, så nu kommer då aldrig ja gå ner dit på kvällen igen, GLÖM DET. Han tittade på mig, jag sprang som en skållad get därifrån.
Mysko kund på jobbet idag också, det finns mycket konstigt folk här i Karlstad har jag märkt. Blev lite halvrädd där ett tag..
När jag kom hem så hittade jag en låda på sängen & där i låg mina Adidas skor jag hade kollat på för några dagar sen, tack pappa <3 ! :D

låt mig bara klara uppkörningen nu käre gode gud så är mitt liv nästintill perfekt !
ciao.

1 kommentar: