torsdag 20 augusti 2009

Sådärja, uppdatering;
Tisdag - jobbet & sen tog jag bussen till Malin, vi skulle ta en lugn tur på hästarna.. Slutade med nära döden upplevelse, Chesse hoppade ut framför en bil på 63an bara för att hon inte ville trampa i det 3 cm höga vattnet i diket -.- BAH. Jag trodde seriöst att vi skulle smälla med bilen som fick väja! Sen blev det race bort till nya stallet, kolla läget & tillbaka blev det ännu mer race, Chesse har alltid gått att stoppa, men nu tyckte hon det var så kul att hon stoppa ner huvudet, lekte räserbil & vägra stanna. HAHAHA, malin skratta så hon knappt höll sig kvar på Moran. Sen hoppade vi massa hinder som dom byggt upp i skogen, hur kul som helst, evigheter sen jag hoppade & Chesse är verkligen med på allt & hoppar allt. Go tjej.. Så en rolig tur idag kan ja lova!
Sen blev det moppelojd hem, då hade jag kul, tog kort på allt o alla, skratta så ja dog & Malin styrde nästan av vägen. Hur ska det gå när vi får körkort malin? HAHA.
Det blev hamburgare hos henne & pappsen kom & hämtade mig vid nio så ja fick köra hem i min PT !

Onsdag - Dagen började ju inte helt bra, så ja drog iväg & hälsade på emma på jobbet, åt lite mat med Pyra, som Emelie gjorde åt oss, gott gott, varm ciabatta!
Efter det drog jag upp till JK , vi cyklade ner till stan & tog bussen till Peter, där även Rickie fanns. Det blev en biltur till systemet, skattkärr & macken innan vi åkte hem til JK igen som hade stannat för att kolla film. Det bev trolleri , kortspel & roliga lekar -.- hahahahaha.

Torsdag - vaknade alldeles för tidigt, hälsade på på jobbet igen, jag kan inte ha något liv.. är å jobbet när jag är ledig (Y) hahahaha.. hjälpte till lite grann & åt en baguette innan Amanda kom ner till stan & vi drog hem till mig, till stan & där fastnade vi tills klockan blev 5 typ :p då blev det hem jag fick inte igång internetet på min dator så jag blev arg & somnade.
Vaknade vid åtta & då kom pappa in & tryckte på en knapp, vips så funkade det.. tur för datorn annars hade den legat på sundsta tjärns botten just nu (:

Får väl antagligen försenat bösök snart, annars vettifan vad jag ska göra.. Paradise från igår nu i lalla fall ! haha. Sen förmodligen sussa kudde, trött som fan.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar