torsdag 3 september 2009

nu i mina sista dagar... nej men fy fan vad sjuk jag är, det är inte ens kul att vara hes längre, jag som brukar VILJA vara hes.. allt kom på en gång, pang bom & där låg jag med snorig näsa, huvudvärk, feber, hosta & allt va jätte kul, not.
så nu tänkte jag att jag kanske kunde uppdatera bloggen, eftersom jag verkligen suger på det annars!

ska vi se, vad har det hänt för roligt på senaste tiden då?

vi tog oss en tur till Ullared i söndags, mycket trevligt! Det var jag, nicko, malm, linda % emma som for iväg i 140 till Gekås för att shoppelishoppa upp varenda peng!
Det gick ganska bra, hittade en massa skrot o kläder & jag inhandlade mig en rosa pärla som kommer förgylla alla fester här framöver ;D

Hmm, sen har det nog inte hänt så mycket faktiskt, jag jobbar & står i, förutom nu då när jag är sjuk, då ligger jag här på soffan som en strandad val & önskar livet ur mig själv. Däremot hittade jag min nya favoritkanal igår, den där nya komedikanalen, fifan va bra program det går på den :D så det är mitt tidsfördriv just nu! Har även fetat mig med pizza & godis, hittade nog min nya favvopizza igår, fast den har ett jävla fel namn - Filipstad. Ogilla.

Hmm, nu vet jag inte vad ja ska skriva heller, jag är hungrig & har ont i huvudet, det är väl känslorna som tynger mig mest just för tillfället! Skulle bara vilja ha November ja, vore mycket mycket bra just nu. Ääääsch nu sitter jag bara & snackar skit & skriver massa ointressant så Herra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar