torsdag 24 september 2009

Hej hej hej hej..

Vad är det för dag, ONSDAG äre ;D Wiiihou. Igår va ja hos mamma hela dagen , packade & fixade, har bara ett hyllplan i garderoben kvar nu, resten utav skiten därinne & alla kläder är nerpackat eller slängt ! Hittade mycket konstiga grejer, faktiskt. Men kul vare ;D

Idag blev det jobbet , kvart i två. Va inte fullt så kul idag, mitt humör va inte så bra. Men det gick rätt snabbt ändå & ja va klar redan tio över sju så ja kunde cykla hemmåt. Nu hade jag tänkt mig att göra min kvällsbricka med Två mackor med salami, En kopp te - Forestfruits, Ett ägg & ett glas Mjölk ! Mums filibabba :D

Finns väl inte så mycket mer att skriva nu, bilddagboken fungerar inte som vanligt, när jag kom in kom det en bild upp där det stog, "Bilddagboken är strax tillbaka, ät en banan..." Jisses. Ganska trött så det blir nog en tidig kväll, eftersom jag ska upp vid sexsnåret ;o Fifan.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar