måndag 7 september 2009

Dåså, ett lite mindre uppehåll denna gång!
Förtfarande sjuk, det går fan aldrig över..
Men i helgen kände jag mig piggare så det blev lite äventyr, till Filipstad på marknad, det var ju Oxhälja & allt. Shoppade lite på marknaden & det blev en tripp dit på kvällen, både fredag & lördag.
Söndag igår, möblerade om på Nickos rum, nu är det lite utav en trendig variant ;D hahaha.. men det gick att möblera om! Jag vann.
Plus en fet familjepizza, jag lovar, jag rullar nog förmodligen fram snart om det fortsätter såhär. Kan inte pizza bli äckligt?

Spenderat veckan i molkom, vart väldigt mys tycker jag, men nu bär det förmodligen av till Brogatan igen ikväll ! Pappa är borta på jobb, så där är den ensamma gatan för mig i så fall. Funderar på att dra skräckisen - Drag me to hell ikväll, men då måste jag förmodligen ha sällskap! Annars lär jag inte kunna sova.
Back to work tomorrow i alla fall, känns bra! Förutom att jag måste knarka nässpray.

Jag har även hittat en klänning som jag bara måste ha! 499 kr kostar den, men jag VILL.. Så jag ska nog prova den i alla fall, vågade inte det sist, för då hade den förmodligen varit med hem i en kasse!

CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar