onsdag 9 september 2009

onsdag..

vaknade utav mig själv 08.45 - eller aah, Samson kela med mitt ansikte. Gick upp, packade in honom i buren & gick ner med honom till Daniel :) Gick upp, la mig & somnade om tills klockan va 12.13 ! exakt. haha, då gick jag upp, dusch & fix innan jag mötta Amanda vid Sola ! hahaha. våran dateplats det.
Vi gick en sväng på stan, jag letade present som fan, det är så himla svårt när man inte vet avd personerna vet vad dom önskar sig. Men det löste sig ganska snabbt idag faktiskt, så det firade vi med frukost på Sjökvistens vid 16.30 ! hahaha.
Sn blev det en chokladboll hos Pyra & lite målartävlingar innan vi gick en sväng till & därefter tog cykeln runt halva Karlstad & sen hem till David. Det blev typ fotboll, idol & fråga olle dokumentären med honom, Toll & Amanda såklart, sen blev det hem!

Helgen ser lovande ut, kanske kalas & kalas ! Pappa & farmor ska firas hela lördagen, kommer nog bli kul :D sen på kvällen får vi se om det blir som planerat ! muhaha.

ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar