tisdag 22 september 2009

Jisses va vi härjade inatt, Beck, filminspelningar, flumm & skratt! Idag vaknade jag tiiidigt tidigt ;p peppis klocka ringde hit & dit, sen skulle ulle upp vid nio också & snabbt kom hon tillbaka ? gav i alla fall tillslut upp sovningen & gick upp lagom till en färdig frulle :D haha , perfekt ! Gott som fan , ägg, macka & oboy !
mums. Det blev att åka med bussen 12.30, Peppis gick av redan i... va fan heter det..... Ransäter? nej :O jo ? hahaha skitsamma, tidigt ! så ja rulla vidare emot Karlstad & där mötte ja Emma på jobbet! Vi babbla lite & ja joina henne på bakfickan ett tag, åt lite mat medans ja vänta på Emma Norlander.

Hon kom & vi drog till bussen, stallet & pållarna! Hennes syster va med idag också, mycket trevligt ;D Skitkul, hoppade lite hinder i skogen & bralla över fälten :) haha, nejdå. Dom hade inte en chans emot mig & Chesse i alla fall, som va ovantligt hyper idag :p Mycket skratt & flumm där också! Kul kul kul. Däremot gick det ingen buss när vi skulle hem, så vi va måttligt oroliga över att vi skulle behöva GÅ, till Karlstad, men ikke, vi fick oss en räddning genom Emmas pappa! mycket skratt över det med.



Väl hemma blev det att hoppa in i duschen & nu ligger jag & kollar på Hells Kitchen, med en bricka Te, Mjölk, Ägg & två Salamimackor bravid mig :D underbart gott.
Han är föör jävla elak den där Kockchefen ? Gordon Ramsey eller nåt. haha, jisses, vad jag INTE skulle ta att han kalla mig en massa glåpord & slängde skit över mig. HAHA, skulle åka ut på dirren.

Även fått reda på inflyttningsdatum nu , börjar flytta in den 2 oktober ;D världens bästa dag? haha. Förmodligen & Förhoppningsvis. Ska redan börja packa, ska till Molkom imorn efter jobbet & plocka lite, måste städa Buddah's bur, fixa ihop lite saker & sen, hämta min biobiljett ! För det blir bio på kvällen, med Natha! Oooh.

Måste till farmor nu också & välja ut lite grejer på hennes vind! Måste! Mycket att göra & jobb hela veckan ut, så allex är full of buisness ! Men ja gillart. Äntligen.
CIAO.

1 kommentar:

  1. Vad vill du ha i inflyttningspresent? rivjärn? riskokare? ^^

    SvaraRadera