tisdag 29 september 2009

back back back ! Natha, dont kill me !

Det är ju såhär, att blogga tar ju en liten stund & när jag har saker för mig eller är stressad, vilket är en väldigt stor tid utav min vakna tid, så hinner jag inte blogga så himla mycket ibland. Få se vad har jag gjort dom senaste dagarna?

I lördags, blev en "lugn kväll" genast en "ikke lugn kväll" allt kom på snefot, inklusive mig, jisses. Alltså, lite dricka hemma hos mig bara & sen bar det av till Nöjes & FYFAN, vad ja inte minns saker därifrån... Men det krävs för att ligga i topp, det kör jag på denna gång !
Söndag blev en väldigt bakfull dag, klarade inte ens att åka bil till Molkom, usch va dåligt jag mådde! Vi fyra ungefär så kändes det som att jag skulle klara av att äta för första gången, så det blev pizza, jag drog i mig hela skiten, jäääävlar vad gott. Black & White är min nya favvopizza i molkom - Fläskfile, kantareller, ost & mild sås på halva, bearnaise på andra halvan :p MUMS. hahahha..
Måndag - Jobb 07-14 , inte så himla kul för jag va verkligen inte utsövd ! Men det fick gå, Pyra & jag gjorde ett bra team som vanligt ;D hahahah..
Sen kom Emma förbi med en för tidig inflyttningspresent, ett presentkort på Lagerhaus, ÄLSKA HENNE !! det blev att dra dit efter jobbet & handla upp varenda krona, 519 spänn blev det ! Tack så himla mycket ! <3
Sen blev det sjökvistens med henne & pyra, mat ! & sedan hem, jag va sliten.
Så kom Nicko in, vi hyrde film, köpte gott gott & shit vilken läskig film det va, ja typ har blivit VÄLDIGT MESIG :O måste börja kolla på mer så ja härdar mig !!
usch.

Sådärja, nu vet ni lite mer om mitt OTROLIGT händelserika liv..
CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar