onsdag 2 december 2009

Onsdag !

Ja ni, nu var det ett tag sen igen.. Jag är dålig på rutiner, det är inte min grej. Men i alla fall, inte mycket som händer här inte, jag jobbar o nu blir det ännu mer jobb framöver, PENGAR ! :D Jag är nöjd. Men i alla fall, förutom jobbet så händer det väl inte mycket mer, livet står ganska stilla. Man bara väntar på att saker ska hända, hoppas på att det är posetivt & så sitter man där.

Har möblerat om i lägenheten, hur länge tog det, två & en halv månad efter att jag flyttade in :p Jag är expert på det där. Tur att jag spikar i väggar & sån annan skit.
Så nu är det mycket mysigare, imorn kommer mitt sminkbord också, det kommer bli nice! Tror jag.
min lägenhet känns mer som ett stort rum mer än en lägenhet eftersom den är så liten, men det är väl mys.

Just nu är mitt ljus att se fram emot - Ullared på Tisdag! Underbart, ska handöa alla julklappar där, så lägg inte ner pengar på klappar till mig ffs ! Nej men, man får ju mer för pengarna där liksommmm, så vi satsar på det i år!
Men men, nu hade jag fan inget mer att skriva.
Men ciao då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar