lördag 21 november 2009

Lördag..

Jisses vilken natt, ska vi börja med.. Satt hemma hos Nicko & löjlade mig med Charlotte, Petra, Micke & Bengt i nån timma när grabbarna spelade tv-spel o annat kul ;p haha. Sen blev det lite sällskapsspel & öl för dom, coca cola för mig :) Sen när klockan blev 01.00 skulle killarna till stan, så vi tog med oss Jimmy & Robban som vi hittade på preem & drog emot stan, jag & jimmy turades om att köra :p Det blev MAX & lite så, sen hemmåt Forshaga vägen. Där körde Allex, faan va kul & fort gick det :D Så när vi kom tillbaka till molkom ville ja köra mer, så det blev att styra upp emot militärfälten, där blev det rally kan jag lova :D Lite sladd & lite fart tills vi kom till en t-korsning där jag helt plötsligt skulle svänga från ingenstans :O Så ja vråla "vaaart ska jaaaaag" & alla i bilen "höööger BROOOOOMSAAAA, aaaaaah" HAHAHAHAHAH.
Men det va försent så ja sladda på sidan i hela svängen & över en bro som kom när man svängt med två små stup på varsin sida :) Jääävlar va kul det va! Tyckte jag, alla killar satt & hyperventilaerade & flåsade högt.

Alltså, allt va lugnt hela tiden.. Ingen fara (:

Sen kom vi fram till något hus vi svängde in till det, killarna hittade massa gamla pappersdockor med skjuthål som dom satte upp på bagageluckan på bilen, schnyggt. Vidare & vi hittade ett hus till, jag & tommie stannade i bilen medans killarna gick ut & kolla, robban hittade "en nyckel" som förövrigt var en YXA & dom sprang omkring & löjla sig. Sen ropar dom på mig & vill att jag ska komma ut, när jag öppnar dörren & går ut känner jag en fruktansvärt äcklig stank & sa att ja verkligen inte ville komma fram för jag höll redan på att spy. Jimmy kom fram & lyste med lampan framför mina fötter, helt plötsligt ser jag massa blod & typ köttbitar? Stanken blev olidlig, dom skulle ha fram mig & kolla på en MOSAD jävla älgjävel som låg i någon stor plåtlåda typ... UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH, där spydde jag nästan, det va SÅ nära!

Efter det blev det hemmåt, vi hade ingen aning om vart vi var & så men vi hittade en liten liten grusväg som ledde till Lindfors så tillslut kom vi hem :) då va klockan 05.30 !
Hahahaha, men det va en jääävligt rolig kväll & jag har nog förlängt mitt liv något år med alla skratt, tack boys ! hahaha.



Idag har jag väl inte gjort mycket mer än att vakna av telefon vid 14.15 & åkt hem till mamma, duschat & kollat på mamma som letade gamla bebiskläder, GULLIGT :D Suttit här också & nu snart blir det att styra emot stan, Restaurang & bio - Twilight II <3 <3 <3
Min värld är räddad, för nu kan jag börja läsa den tredje boken :) Mohahahha, nördigt värre.

Men! Hörs da.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar