söndag 8 november 2009

Söndag...


Finns det något drygare än en söndag? Men jag har haft det väldigt mysigt idag, vaknade en sväng vid åtta, blev en morgonpromenix, sen sova till halv elva ungefär, då gick jag upp, fixade mig & drog ut på en långpromenad runt hela Orrholmen o allt. Orrleken väcker minnen, gud va kul man hade där när man var liten :)

Sen blev det fika med pappsen, på fars dag & allt <3
Farmor var med där också. Efter det blev det hem, en promenix & sen ta bussen till Munkfors! Hem till Ulle där vi fick mat & kladdkaka :) TACK, mums.

Sen blev det hemfärd, till mammsen i Molkom. Hon gilla inte alls Greta, men det gjorde Roggan! hahaha. Han är för skön. Mollie däremot flydde upp för trappan så fort hon visade sig, nu har jag äntligen hittat ett sätt att jaga bort snorungen :) HAHA, nej jag skoja..

Nu blir det en massa dator nördande, känns som jag behöver lite uppdatering här & var, vart dött på den fronten nu innan jag fick internet! Weeo. Rosa trådlöst, kan det bli mer passande?

Många tankar som svävar runt i huvudet just nu faktiskt, jag står inför några mycket svåra val... Jag vill & jag vill inte. Men det är dags att bestämma sig nu Alexandra..

1 kommentar: