fredag 29 januari 2010

"HEJ BLOGGEEEEEN , blink lol smile"

Tänkte starta om, den gamla bloggen va ganska opersonlig, förstod inte hur man tog bort den heller, så jag antar väl att den får tyna bort av sig själv...

Då så.. Händer som sagt inte mycket i mitt liv just nu, jag är en rätt olycklig person egentligen, men som hatar att gnälla, eller ens visa att jag inte mår bra så..
Men för att göra den här bloggen lite mer personlig, så ska jag skriva ner allt jag känner, tycker, tänker, vem vet.. Endel säger att man mår bättre av att prata, jag hatar att lägga över mina problem på andra, så jag kan ju skriva ner dom & så får dom som läser helt enkelt skylla sig själva eller sluta läsa (:

Jag känner att livet rinner ur händerna på mig, jag vill inte vara en sån person som bara går omkring & "lever".. Jag vill få ut något av mitt liv, men hur lätt är det då? När man inte får något jobb, inte kan hålla på med det man vill, för att man inte är utbildad inom just det ämnet? Dagens ungdomar kommer snart tappa hoppet!
Eller bli kriminella, det verkar ju va den enda utvägen snart.

Jag skulle bara vilja skita i allt & sätta mig på närmsta flyg, bara dra så jävla långt bort det går & inte komma tillbaka på ett jävla bra tag..
Jag tror att det vore en rolig upplevelse, men så om man är som mig då, livrädd för att vara ensam & göra saker själv.. Då går inte det, om man inte har en lika galen vän som också kan offra allt bara för ett tag.. Vart finns ni?
För hur kul skulle det inte va !? Jag tror det skulle va en upplevelse för livet i alla fall..

Nog med gnäll i detta inlägg nu tror jag.. Jag skulle vilja utbringa en skål till min nya kärlek - CIIMON. Fy fan vilken skön kille, jag vill gifta mig med dig. Suttit & läst hela din blogg snart, jag bara ler mer & mer, du är så BALL !
Men nu ska vi inte låta för jävla desperata här, så det räcker väl för idag..

Inatt fastna jag i min jävla bok också, jag kommer seriöst inte se någon mening med livet längre, när mina Twilight böcker tar slut ! Fy fan vad bra dom är! & jag bara älskar Edward, varför finns inte sånna killar i verkliga livet ? För helt seriöst, det skulle aldrig hända, tro mig..

Nu blev det lite gnällig igen, men ja är fan inte på något bra humör, såååå..
Måste bara påpeka att jag & Petra va rätt snygga inne på systemet idag, jäääävlar vad mycket vi handlade! & inget va till mig, kändes bittert.
Sen har jag väl inte mycket mer att säga idag !
Denna fredag kommer suga, denna HELG kommer suga..
Allt på grund av en liten felskrivning , NO MONEY !

sug / Allex

(detta va ett inlägg från min nya blogg som jag gav upp eftersom jag suger på att få någon bukt på något som har med FIZA EN BLOGG att göra.. så jag gav upp & är tillbaka på denna, så det får ju alla bara nöja sig med för så är det !!)

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig så mycket att mitt hjärta nästan går SÖNDER :(

    SvaraRadera