söndag 31 januari 2010

alfapet & dool


alltså, jag skulle ju vända tillbaka dygnet, men så inatt när jag bestämt stängde av datorn klockan 2, så Började GuldBaggen på kanal svt1 som råkade stå på... Så Alexandra låg vaken till halv 5 & kollade på det! Svensk filmgala, aasbra ju.. Bravo.

Så jag vaknade inte förens kl 14.00 idag, enerverande. Men i alla fall så sitter jag nu här, har spelat alfapet med Amanda på datorn, förstog inget i början, har aldrig spelat det förut men det gick allt, för jag vann :) haha. Sen har jag pratat i telefon med Marcus Åhman cirka tre gånger denna dag :p hahaha. Stollen där, du får ett besök snart jag lovar ;D Men det är ju en bit, så det är ju inte bara att traska över.. :( Undra vad vi har diskuterat, inte så mycket vettigt tror jag? Har fan inte hört av honom på 3 år, så det va ju kul & få höra att han lever & är lika galen fortfarande :D hahahaha..

Jaaa, har väl inte så mycket mer att skriva om idag, ska laga mat till mig & Roggan - tror det blir ett IKEA mål idag igen - Köttbullar, Potatis, Lingonsylt & Gräddsås! Det är fruktansvärt gott alltså.. Sen kommer Markus förbi med Transformers 1 & 2 - så det blir att glo på det ikväll kan ja lova! Myyyyyyyysigt då.

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar