lördag 30 januari 2010

uppdatering

Jag tror jag ska börja med Hissa & Dissa på min blogg! Det kan ju bli intressant kanske, tills jag kommer på en person att dissa, då kanske det blir ett jävla liv..
Men jag menar, det funkar ju för veckorevyn & sånt så varför inte?

Men vi kan ju börja med min dusch, den var uppfriskande! Så det blir dagens Hissa, hittills.. Att va ren är ju alltid positivt, right? Att duscha är förövrigt ganska tråkigt.. Jag menar, man bara står upp & ner & tvättar sig själv.. Låter det inte lite avtändande? Yeah yeah, whatever.
Sen funderar på att städa hamsterburen också, Buddha är en ganska korkad hamster & har börjat kissa i röret in till sitt sov-hus.. Hur smart får man vara? duh. Antingen så slutar du, eller så åker röret!! Tror ni han fattar? Så det får väl bli dagens Dissa.. för stunden.
Fast just nu finns det en jävla massa att dissa, typ Försäkringskassan, KASTA BOMB KASTA BOMB !

Igår va en lugn kväll, skönt som fan.. Mumiens Återkomst & Hannibal blev filmvalet för kvällen, tror det var något film maraton på 3an, MEN GUD så mycket reklam det har börja blivit? Typ varje jävla kvart. URK !
Något som förgyllde min kväll igår var även ett sms som kom farande i 110 km/h från Fittipstad :p "Vad heter den där fejkrödtotten från Filipstad?"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, det förgyllde min kväll..

That's it for now, kanske blir en blogg till ikväll.
XOXO.

2 kommentarer:

  1. hahahahahahahahaha - luft - Skönt att man kan förgylla ibland ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha fan vad skön blogg du har alexandra :D

    SvaraRadera