lördag 30 januari 2010

i väntan på en händelse..


alltså? vart bär det av? Jag har så tråkigt idag att det får bli två inlägg i bloggen.. Jag menar, det har väl inte hänt så mycket i veckan heller, men när det är HELG blir det ju lite speciellt -.- typ..

Så, va ska jag nu diskutera? Sitter & läser mr.C's blogg & undrar va fan han gör i Malmö.. Utan att berätta för mig också.. Men men, somliga har det bra.
Är även lite skeptiskt tills imorn, jag ska vara ensam i vårat hus på 10 rum & kök... Ingen hemma, tur att Markus kommer & har filmkväll med mig en sväng i alla fall.
Mamma är på personalfest, långt bort i tjottahejti, med magen & allt.

Har ni tänkt på modet nu? Det är något blandat, det går fan att ha på sig vad som helst så är det mode.. Vad ska nu veckorevyn hissa & dissa i klädvärlden? Mjukis? För det är bra fult även om det är det skönaste som finns, ever. Har börjat fått en mani utavkläder också, jag vill ha allt. Speciellt när jag inte har pengar, har jag pengar hittar jag ingenting!

Satt & kollade igenom min hårddisk nu också & hittade mappen ifrån Stockholms veckan, den underbart roliga trippen vi gjorde i somras! Jag & min Amanda. Tänkte lägga upp dom på facebook men eftersom dom har knullat sig själva i röven rent ut sagt, så gick inte det.. Det stog att allt va uppladdat, men 0 bilder i mappen? HATAR när dom gör nya inställningar!! DET SKA FUNKA INNAN MAN LÅTER FOLK PROVA. baaah.

Nej nu funderar jag på att bryta förpackningen - mina IKEA chips alltså
dom DISSAR vi aldrig du, yummy.
nu ska jag lägga mig & läsa lite - TWILIGHT, såklart.
får se om jag kan koncentrera mig i dessa skjutljud & dunder från
en viss person som är så inne i sitt tv-spel att det är SJUKLIGT.
XOXO.

1 kommentar: