måndag 1 februari 2010

grattis lillasyster


idag är det ingen vanlig dag, det är min lillasysters födelsedag! Mollie, 12 år, jädrar vad åren springer förbi. Men det är ju trevligt, nu tjatar mamma om att jag ska komma & diska en jävla gryta.. SÅ, diskat !

grattis till henne i alla fall.. Idag fick man åka ner till Nyeds skolan för att vara sällskap till Mollie, som skulle ta sin andra spruta mot svininfluensan! HAHA, bra att mamma väljer mig.. eller ja, ja va tvungen eftersom ingen annan va hemma.. MEN kul & sitta där, livrädd för allt som har med nålar att göra & glo på hennes arm när den läskiga sjuksköterskan sticker nålen i henne... haha, okej det va inte så farligt faktiskt! Men men, sen blev det hem & nu har precis Mamma & Mormor anlänt & hela huset förvandlades genast till en hönsgård istället för mitt mysiga tysta.. harem.
KUL !
men dom kacklade sig in i köket dirrekt, så snart får jag i alla fall MAT.
Nachos , sen marängschvisshchshhs... GOTT !

så, nu orkar ja inte lägga ner mig mer på dagens blogg.
Grattis till Mollie, längtar till middagen & IKVÄLL ÄR DET PARADISE !!!
underbart.


XOXO.

1 kommentar:

  1. grattis till både dig & syster. Syster för dagen & dig för maten ;D

    SvaraRadera