onsdag 10 februari 2010

Just shoot me , im sick.


Helt seriöst jag vaknade med typ spänningar i hela rygg/axlar/nacke partiet ni vet, för att jag har typ spänt huvudet så jag ska ligga på rygg o med huvudet upp så det inte ska rinna snor på min kudde när jag sover, AJ AJ AJ IDAG, kan jag säga.. Mycket intressant, ska ni veta.

Idag har det vart en heldag med mammsen - omelett, barnmorskan, preem, mormor, guld&silver design, Café Moni, Swedbank, Claes Ohlssons, bokhandeln, H&M & sen fick jag ta bussen hem, snäll hon (: hahahaha.. Nej men hon skulle va kvar i stan & IKKE jag.. Alltså detta alla hjärtans dag, jag orkar inte. Det är presenter hit & presenter dit hela tiden & då menar jag verkligen HELA tiden -.- OCH, då säger jag OCH är jag en romantisk person? Nu när vi ändå diskuterar THE LOVE DAY OF THE YEAR! - eh låt mig tänka, NEJ. Har dom alla hjärtans dag utomlands by the way? inte en blek.

När jag kom hem blev det ännu en bakpotatis & crabsticks röra, I LÖÖVE IT.
kollat på Systrar i Jeans - första sommaren & The day the earth stood still..
Systrar i jeans tycker jag om, sett den förut, den andra filmen kan man ju diskutera!
Höhöhöhöhö.

Nu ska jag snora mig till söms.

that's that !
XOXO.

1 kommentar:

  1. alla hjärtans dag utomlands? hahaha, aldrig hört talas om valentines day? :D

    SvaraRadera