måndag 15 februari 2010

Amor Vincit Omnia.


då dagens bravader krävs att skriva om! Först åkte jag in till stan, mötte Pappsen & vi drog till Amigo där det blev lunchbuffé, jag drog i mig en heldels fisk & potatis & sås! Underbart gott det där, kan inte sluta äta, tror jag åt mer än pappa! Hahaha..

( på bild är min underbart söta katt Siwan! )
Efter det mötte jag Linda, vi drog till TRE & kollade om vi kunde skriva över mitt bredband på henne & det kunde ju vi, men såklart med en massa krångel & vem orkar det? Hon får ge mig pengar istället, mycket bättre lösning.
Vi fixade min påskrift på arbetsförmedlingen, postade den & sen blev en hel del klädesprovande & vi slutade på Ur & Penn som hade utförsäljning på märkesklockor ;D Underbart, jag har velat ha en klocka sen mamma tappade min i golvet, för cirka 103 år sedan.. Så där fick vi oss ett varsitt kap utav märket Regal - dom SISTA två (:
Underbart snygga alltså & man ser absolut vad tiden är. Älskar den redan.

Sen blev det hemfärd & jag drog iväg till Ofelias, djuraffären i Molkom för att handla mat till min hamster. Konsum har ju bara mat för större hamstrar, som min lilla bebis inte ens får in i munnen.. Men hon hade dvärghamster mat & hon va så schysst att hon ska beställa hem en påse varje månad hos mig så att jag har det hos henne! :O Hon brukade nämligen inte köpa in så mycket smådjursprylar. DET KALLAR JAG BRA SERVICE! Jag åkte upp til Karriolvägen för att hämta min dator & nu sitter jag här, ska söka lite jobb & dunka musik, jag & min nya klocka.

Senare ikväll blir det nog att packa, för imorn bär det förmodligen av till Linköping! & då kommer ja ju såklart va frånvarande här. Men bara tills på Torsdag, så! Jag har blivit lite utav en inbiten bloggare nu, jag känner ett behov av att få berätta om saker & ting. Så länge det händer saker i mitt liv såklart, ibland är det bra tris. Men va fan, TJAARÅÅ !


XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar