måndag 22 februari 2010

if today was your last day

Jag börjar verkligen få suget på att bara dra härifrån nu! Alltså, klart man kan komma tillbaka men jag vill dra & va borta ett tag, känna att jag saknar det som finns här? Om det nu går.. Självklart vill jag inte åka utan dom jag älskar, vill ha med mig alla i en liten ask, ingen får stanna. Hahaha, om det ändå vore så lätt (:

Just nu väntar jag på Äggröra & Bacon, för jävla gott du.
Det va nog allt jag orkar skriva om nu, eller?

Händer inte mer än att dammtussarna växer i mitt liv & det står allmänt still.
Jag tror inte på mirakel, inte på Gud, inte på överraskningar längre!
Så nu kan väl ändå mamma trycka ut den där lilla bajs-maskinen snart, jag börjar sakna honom även om han inte har kommit ut ännu! Hur konstigt är inte det?
Men jag vill supergärna ha en bebis, men jag vill inte trycka ut den själv, så detta är ju en väldigt bra grej (: Förmodligen kommer jag väl inte villa ha en bebis alls efter ett tag, så snälla du lille pojke som kommer ut, va en ikke skrik bebis, PLEASE (:
Så kommer du & jag komma mycket bra överens.
& jag ska lära dig allt jag kan ;D
MOHAHAHAHAHA.

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar