fredag 19 februari 2010

sedär, alla mina bagarbarn!

Back on track, har vart på andra sidan jordklotet nu i tre dagar, utan internet, typ.. Linköping alltså (:

Det började med att jag drog till Malin på Tisdag morgon, vi fixade med en hel del grejer innan vi kom iväg & sen var jag kartläsare! Det gick hur bra som helst, kanske min grej? Hahahaha... GPS förklarare var jag iaf (: För vem orkar med det där robot-ludret när hon pratar? Därför pratade jag istället (:

Väl framme, blev det lugnt, typ film - UPP ! Den va rolig men jag tror jag har trillat ifrån det där med animerade & tecknade filmer :( FY FAN. Fast Herkules kan ingen ta ifrån mig, den kommer jag älska tills jag dör. Jaja, tillbaka till ämnet, vi hann inte så mycket mer, vi GICK till ica som enligt dom andra låg "jättenära" & handlade lite gottgott. Malin & Simon somnade ganska tidigt & jag som då har vänt på mitt dygn totalt kunde inte sova klockan 22.00 ! Så jag la mig & kolla på Hannibal - Den röda draken som va 3 & en halv timma lång (: så halv 01.30 tvingade jag mig själv att sova.

Dagen efter vaknade vi utav frukost på sängen, Simon är allt bra att ha ibland alltså ;D hahahaha.. På min namnsdag & allt, TACK ALLA SÖTA SOM SA GRATTIS ! Det blev att åka till IKANO huset, kände faktiskt igen mig sen sist, jag & Pauline var ju där för 3 & ett halvt år sen typ. Sen blev det min efterlängtade plundring utav Cloetta Fabriken, GUUUD va mycket gott gott dom hade (: Så nu har jag en årsförbrukning utav godis också, damn it. Pizza blev det till mat - fira Alexandras dag med Alexandras favvoraätt (:
På kvällen kollade vi på Simon & Krilles träning, den va ganska dryg så jag & Malin började härma cheerleadersena (eller hur fan man stavar det) på andra sidan & dom tyckte inte alls det va kul, HAHAHA grymt kul. Marcus Åhman kom även & hälsade på, med Axel & Fitt-Cal (: Mycket trevligt, kul att se dig.
På kvällen skulle vi spela hockey.. eller ja åka skridskor, men det blev massa krångel så det blev mest snöpulsning för mig, haha. Åhman kom även & hälsade på där!
Sen blev det hockey, Sverige-Tyskland, efter många om & men hemma hos... Ja nu står det still... Men va fan... JAG får komma tillbaka om det. Jag vet vad han heter. Men inte just nu... Blaa blaaaa - BLA!

Whatever -.- Vi la oss, runt 03.30 i alla fall & skulle upp vid 09.00 - FY FAN vad jag inte va vaken den första timman... ZzzZZzzz !
Hemfärd blev & jag blev avsläppt i Mokklom (:
Det va resan !

Idag är det fredag & jag har ingen aning om vad det blir i helgen, skulle vart på Bio men det fick bli uppskjutet! Det finns fyra Filmer på Bio som jag vill se nu, OJ OJ.
Hörs da!
XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar