torsdag 25 februari 2010

L-o-v-e's just another word I never learned to pronounce

hallå i stugan ! då ska man skriva något igen då, som förmodligen ingen alls läser, men det känns ju bra att i alla fall få skriva av sig :p haha.. dagarna går & går, jag ser inga framsteg men ändå trivs jag med mitt liv, stilla, arbetslöst & olyckligt (: Hur kommer sig detta? Jo jag har väl gett upp. Men fan heller, nu ska jag ta tag i mitt liv. Tänker inte visa några sorger, inget ihopdeppande, jag ska starta om.. Utan vissa detaljer, för dom kan fan dra nu..

Kände att bägaren rann över när det gällde vissa saker igår, bara bestämde mig & det kanns också bra? :S Gud, självklart är det tråkigt, men hur långt ska det behöva gå?
Trött på allt & det krävdes förändring. Funderar på att ta ut alla mina sparpengar & bara dra till väst-indien eller något & inte komma hem på några år :p Eller något grymt fattigt land där jag överlever på mina sparpengar livet ut , japp !

Nu blir det mammas soppa - Kyckling & Ädelost tydligen! YUMMY :D


XOXO.

2 kommentarer: