måndag 1 mars 2010

en 4 dagars uppdatering !

HAH, nu har jag dissat bloggen igen, men inte vart hemma mer än kortvisiter på 4 dagar nu, så det har vart lite svårt. Sååå vi kan ju börja med Torsdag - Minnet kan behöva sig en spark i röven tror ja..

I torsdags blev det kalas på kvällen, ett jävla härjande, Peppis var en pääärla & körde på oss & jag hade svinkul i alla fall :) Mer minns jag inte. HAHA, inte just nu. Ähm, vi va hos Fritz en sväng.. OCH JO NU KOMMER DET UPP , det va en liten peppis som pumpade i Alexandra öl - här allex, drick en till allex.. & här också. HAHA.

På fredagen kom Peppis & hämtade mig, lite sådär bakfull & go för då skulle vi till systembolaget ! Yeeey, va inte alls pigg & ville mest spy. True..
Men efter några timmar var jag på G igen & Allex, Peppis & Åse startade en förfest hos Peppis, blev sedan hämtade av Lampi & gänget, jääävlar vad många vi va i bilen? Trångt va det i alla fall.. Det blev kalas hos Jimmy, som fyllde år , CONGRATZ :D
& vidare till Fritzzzz. DÄR går killarna upp på övervåningen och jag hör lite skratt, men efter ett tag ett "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ". HAHAHAHA, då har Jimmy klämt sina fingrar i en björnfälla , JÄVLA IDIOT :O HAHA. eller va detta på fredagen? Nä? eller jo? jag har absolut ingen aning..
En mycket lyckad kväll även denna! Så jävla mycket skratt & härj, slutade inne i stan på Max, där blev det smått kaos & jag RÅKADE både knäa Jimmy Nyström mellan bena & nocka Jimmy Nilsson & jaga Peppis över Romstad, HAHA BRA ? Härj. Sen gillar jag att Tommie, Jimmy & Fredrik låg o trängdes i en 90 cm säng! Mysigt. & klockan 05.40 på lördagsmorgonen så fick dom lite "VIG VATTEN" över sig, HAHAHAHAHAHA, jag trodde dom skulle ta livet av Jimmy, alla utom Tommie, för han vakna inte typ :p HAHAHA. Men Nyström skrek sig en hel ramsa.

& klockan 08.30 , då vaknar jag utav att ja hör Rosenblad "JAAA vi spelar BINGO" sen va det inte tyst en minut till.. PJUUUH ! hahaha.. Jävla stollar.
Sen på Lördagskvällen insåg vi att vi lika gärna kunde köra på en tredagars fylla ! Jag har alltså druckit 4 dagar denna vecka, eftersom det blev lite i Måndags med! Haha, när gjorde jag det sist liksom.. Jaaajaa, Även lördag blev lyckad, vi härja nere på baren, i bilen & efterfest hos Jimmy för Mig, Emelie, Jimmy & Jimmy ! Hahaha, det va fint.. ja o Emelie börja hinka sprit, mycket bra innan man ska sova? NAAEH. Somna medans alla andra spelade Tv- spel? HAHA.

Söndagen palla inte jag mer, killarna fortsatte dricka.. Stackars levrar. Men det blev två skräckisar i alla fall & jag har inga nerver alls kvar.. Inte efter dessa dagar...

Grymt roliga dagar i alla fall & nu är det ju sportlov... HAHA, så det blir nog en himla massa mer kul! Wooounderbaaar.

Nu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar