måndag 8 mars 2010

NERVÖS.

idag har det vart en ganska händelserik dag, blev väckt av mamma vid 09.30 - MY GOD ! Jag va inte speciellt vid medvetande & hon babbla allt om förlossning o sjukhus o att det inte va så bråttom, så ja sov väl vidare när hon gick. Sen blev det ett jävla väsen & snabbt fick jag fixa mig, dra in till stan med henne, släppa av henne på sjukhuset, där hon skulle kolla så allt va bra & lite sånt.. Så jag drog först upp till Emma en snabbis & sen bar det av till Natha!
Vi drog till Sjökvistens så jag fick i mig lite frulle, mums.. Lite springande på stan & sen ringde mamma, då var hon klar & ville ha skjuss till mormor. Så jag skjussa henne dit & drog tillbaka till Natha.

DÄR - planerade vi.. mest JAG lite roadtrip & en sväng till Las Vegas? typ.. men det va ju inte det billigaste, så det får bli till sommaren :) VI BILAR ! hahahaha..
Vi gick & mötte Josse & det blev fika på Waynes.
Sen blev det att ta räser bilen upp till Josse på Herrhagen där vi styrde familjepizza - Mammamoophopolis eller något, FETT god. hahaha.. & bröllopsfotografen :p den är för jävla sjuk, folk kommer ärligt tro att det är så här ! hahahaha..
sen blev jag fast vid outsiders en stund innan ja körde hem natha & styrde emot Molkom !

Väl hemma blev det datorn & vid 23.30 snåret får jag ett sms att mamma är på BB ! shiiiiiiit, panik. vanka lite av & an sen ringde jag hem till mormor, hon var nervös & satt o drack vin ! HAHA.. Jisses. Så inatt hoppas vi att det kommer en ny familjemedlem :) Orkar inte vänta mer nu.

Markus kom hit vid tolv också, min räddare i nöden. Han har fått mig lite lugnare nu & vi styr tv & skit snack ! :) Han kommer inte få gå hem. HAHA
XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar