tisdag 9 mars 2010

välkommen till världen !

Nu har Mamma & Roggan kommit hem med sin baby :) skitsöt för att vara en baby, jag tycker dom brukar vara ganska fula.. Men denna va lite halvrosa, med en söt kalluffs & han skriker inte alls :) Än så länge. Så jag gillar honom :) Hahaha, mamma har ett himla sjå med namn till den lille krabaten också, han skulle väl hetat Leo, men så fick hon syn på att det var sååå många kändisbarn som hette så, så hon ville att vi skulle komma på något nytt & inget duger ju :p

Så idag blir det att vara hemma med familjen, ska väl våga mig på att hålla i honom sen, just nu sover han på Rogers mage :p Ska försöka mig på filmen Yesman också, är inget fan av Jim Carey men :p Alla säger ju att den är bra..

Sen finns det en hel del som jag måste tänka över nu..
Hjääälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar