tisdag 30 mars 2010

på repeat..

Låten går på repeat, varför vet jag inte.. Den stämmer in på mig på något sätt, men ändå inte.. Kan jag inte bara bli normal? I huvudet. Jag har blivit psyk seriöst.

Nu raderade jag ungefär 15 rader som jag just skrivit också, haha.. Det skulle bli för mycket liv om jag skrev det. & det orkar jag inte med just nu.. Orkar inte med minsta lilla irritation, jag blir fly förbannad. Mamma frågade till och med förut vad dammsugaren hade gjort för ont, för uh va skit han fick ta. HAHA.. Men huset blev ju rent i alla fall.

Dom här jävla inläggen blir ju inget mer än depp, fy vad tråkig jag är.. Men jag har inget att skriva om längre, inga roliga händelser som jag kan skriva om, inget? Jag vill gå på högstadiet igen, gud vad jag saknar tiderna.
Folks liv var inte så deprimerat komplicerade! & så ska det väl inte va att växa upp? Nä.

Jag kan ju berätta vad jag har gjort idag i alla fall, för det har blivit en himla massa skratt. Jag tog min räser in till stan, hem till Josefin. Där fanns även Natha! Vi satt & babbla om allt medans vi vänta på Amanda som kom vid fem (: Då spelade vi en massa sällskapsspel.. & det är ju inte riktigt min grej tror jag, men Josses var det ju ! Hon kunde allt som man inte fatta ett skit av typ.. Elogé till henne!
Så blev det lite ballerina kladdkaka.. bara lite jag lovar. Te & mys.
Tack för en mysig dag! Sen styrde jag & Amanda emot kroppkärr, när jag släppt av henne, höll jag på att köra av vägen, av anledningar jag inte tänker berätta här, hahahahahah.. Jisses.

Dagen gjorde i alla fall att mitt humör va bättre när jag kom hem, det blev en korv med bröd till middag -.- jag ratade fiskbullarna som de andra hade ätit.
Cougar Town blev kvällens höjdpunkt & sen drog jag ut & mötte Linda & Peppis som stog & raggade nere på preem en sväng, nu är jag hemma.. Ska bädda ner mig & ligga sked med mig själv? ;) Hmm..

Du gör mig besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar