måndag 29 mars 2010

uppdatering..

Uppdatering, jag tror att jag får skärpa mig rejält med bloggandet. Tänkte faktiskt skriva en hel del igår, som jag hade på hjärtat & behövde skriva av mig endel! Men, klockan va 01.00, jag började bli trött & idag kommer jag inte ihåg ett skit?
Haha, men helgen har varit fantastiskt kul i alla fall, Munkfors för det mesta, men även lite Molkom, hur kul som helst har jag haft ! Bra.

Jag har kommit på att jag är väldigt rastlös utav mig, jag vill göra saker hela tiden & händer det inget så blir jag som en deprimerad padda. Allt går emot mig. Hur bra är det då, om man ska flänga runt hela tiden, aldrig sitta still? Förmodligen kommer det sluta illa. Klarade inte ens vara kvar hemma idag när mamma skulle åka o handla, kunde inte ens tänka tanken på att sitta kvar ensam i detta stora hus. Vad är det med mig?
Sällskapsjuka, går det att bota? Eller är det något annat jag behöver?
Skitsamma, mår hyffsat okej för tillfället, så varför gnälla?

Självklart har jag glömt mitt livs enda nödvändighet, min plattång hos Ulle i Munkfors. Så det får bli en trip dit imorn, i min NYA RÄSER :D Wihooou.

Ni ser det blev endel ändå.
Kan passa på med ett Hissa & ett Dissa idag också då, för att bjuda på lite extra ;D
Hmm...
Veckans hissa - Maria Montazami ! I love you . Hahahahaha.
Veckans dissa - stökigt rum ! därför tog jag tag i det idag.. (Y)

Haha, nu orkar jag inte skriva mer, ciao !
Här har ni i alla fall min nya idol (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar