söndag 21 mars 2010

På fyllan & villan.

Sitter & funderar på vad som gjorde min kväll igår.. Jag drack ju trots allt bara EN utav mina två liter vin, men jag kom på det nu - BERGGREN !! 85 % lakrits shot, som försvann innan det kom ur flaskan.. Jävlar va det sved i mun! Sen var några speciella personer väldigt saftigt givmilda på drinkar inne på Nöjes.. (: Men man tackar ju inte nej så att säga.. Inte jag i alla fall. Men som sagt, det va kul som fan, förfest hos Josse som alltid, sen Nöjes.. med grymt mycket dans? Till och med Uppe på Scenen! HAHAHAHAH.. vi dras dit tror ja.
Kvällen slutade väl med lite kaos men när vi kom ut så pluppa Jimmy & grabbarna fram i bilen vid Nöjes så jag följde tydligen med dom på äventyr ^^ hahahahaha.
Där fanns det vatten.

Som jag förövrigt drack, när man inte fick. Det första jag gjorde när jag kom till Karlstad, dessa trappor upp till pappa är ju rätt jobbiga, så ja satte på kranen & tog mig ett glas vatten.. Sen hör ja i bakrunden på radion "man ska inte dricka vattnet på en vecka" ..... GAAAH. Men det hände inget under hela kvällen & INGEN kan ju skylla på att folk va fulla igår, va fan ska man dricka om man inte fick dricka vatten? mmm Jusste !

Imorse, cirka 14.00, blev det Pizza & New Moon med Jimmy & Tommie, Jimmy Nyström va borta? Hahahha.. Han hade tydligen åkt hem.. Jag har vart halvt död hela dagen men innan det blev Karlstad hann vi med en liten tur i bil, som avslutades med en BULA för Allex, tack Jimmy.

Nu orkar jag inte skriva mer..

1 kommentar:

  1. Kan även va så att vi ÄGER scenen. Tänkt så nån gång? =P

    SvaraRadera