onsdag 17 mars 2010

Uppdatering!

Jag har hittat en fläck ! & jag rapar lakrits, vilket får mig att tänka på sprit.. Vilket får mig att tänka på lördag. Som alla går & trånar efter. Men nu är det nära & jag är gaaanska uppbokad fram tills dess, så det löser sig nog ;)

Men i alla fall , sol-duschat idag - det va ju spännande ! Jag gick in, stängde dörrarna & höll andan för glatta livet, "visste ju inte när första sprutet kommer".. HAHAHAHAH - åses checka tillbakakommentar - däää vet man inte när man knullar heller!
jag dör.
Det gick bra i alla fall, jag kom ut med livet i behåll. Men efteråt så fick man inte svettas, inte duscha & inte sminka sig - så det blev en innedag för mig resten utav dagen.. Pyssla lite med pappa & åt alldeles för mycket mat.

Sen drog ja på en film - Äntligen Midsommar, HAHAHAHA ? Sjukt sjuk film.. Kul att se att livet är kaos för andra också ;D
& sen kom Åse & Peppis & vi drog på senaste Beck, som ja sett på fyllan, så det fräschade upp minnet lite :) hehe.. hehe.

Har rett ut endel saker idag också, mycket skönt & tack för att du ville prata, det behövdes verkligen.. Vill inte gå på nålar runt det som ska va min familj. Fick även en klarare bild utav vissa saker som fanns i bakhuvudet också, så nu är slut på en hel del trevligheter (:

Let's go wild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar