måndag 15 mars 2010

f u c k . . .

nu har det tagit stop igen.. Jag som har haft så kul dom senaste dagarna & så är det små saker som ska få sätta stopp för glädjen & så står det still igen.. Skulle åkt till stan idag men jag tror jag tar det imorn istället, för jag har bara ett enda ärende..
Fast kanske inte.. ÅÅÅH jag lider utav en sån beslutsångest när det gäller allt så jag tror jag blir trött på mig själv..

Sitter & skakar gör jag också, helt utan anledning? Min kropp är helt fucked up & jag vill krypa ur den :) om man ändå kunde göra det. Kollade priser på Bröderna Grus Barskola på Aia Napa igår, tycker det är lite dyrt? & jag vill inte åka själv jue.. alltså detta sällskapsbehov jag har börjar bli lite sjukligt tror jag.. Se, allt är cp.

Gud jag hatar o gnälla förlåt. Men jag har kommit till en punkt nu där jag tror att jag inte klarar så mycket mer utan att bli helt cp i huvudet.. & sen när blev jag såhär svag? Ork.

Sen orkar jag inte gå på nålar hela tiden heller, det får jag göra, det får jag inte göra, umgås man med någon, blir man ovän med någon annan? Seriöst, jag är ingen ägodel eller sak som inte har en egen vilja, capish?

Nu har jag klagat färdigt för idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar