tisdag 23 mars 2010

MUNKET!

Somliga dagar som denna, när man vaknar på fel sida av att man har en vän som har gått uppe på taket hela natten så man vaknar & inte kan somna om.. Sånna dagar får en att dra till Munkfors. HAHAHA, nej men ärligt, kände mig ensam & övergiven i Molkom, Ulle behövde mitt sällskap & jag tackar ju inte nej till sällskap jag heller, dag som natt.
Så hon plockade upp mig, vi rensa Karriolvägen på lite prylar, tryckte (bokstavligt) in det i bilen & drog till Munkfors.

Släääääääääpade upp alla grejer, byrån var ju KUL , hahahahaha. Tungt & skratt-attack går inte ihop i min värd, jag blir fnissig, kissnödig & svag.
Vi fixade ihop våran egen Pasta Carbonara & det blev lunchen! Vi har vart ute på en promenad med Turbo-Rocky & vi har ätit en varsin halva Pizza till middag, som Benny bjöd på, vilken pärla! Det behövdes. Min diet gick åt helvete förut när vi köpta på oss chips & dip men jag får helt enkelt skita i att äta något alls nästa vecka. Eller något..

Sen har vi spelat Alfapet , gång på gång på gång & jag bara vinner. Undra hur mycket svordomar det har kommit från den där damen på andra sidan rummet idag :p hahahaha.. Många paddor som hoppade ut där du! Natha joina oss i spelet under kvällen också, mycket trevligt, inte ens då kunde dom slå mig, jag känner mig.. STOLT.

Min mobil har gått varm ikväll också, men det kan man ju inte mer än gilla när man heter Allexandra & är blond. HAHAHA, nu vet jag inte vad jag skriver längre.
Hahahahaha.. (:
Det var väl allt för mig då , NATHALIE. Är du nöjd nu?
Snart kommer vi starta blogg-krig, känner det på mig.

Jag är otroligt fnissig idag.
Det är bra, Mr.U gör mig glad.

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar