onsdag 31 mars 2010

Natha.

Okej, WAR ! Medans en patetisk Nathalie Söderström försöker dra ut på sina bloggar genom att diskutera hur många koppar kaffe hon druckit ( vilket, av antalet räknat, måste haft en väldigt laxerande verkan idag) & även alla systembolags öppetider, så tänkte jag att jag kunde ju skriva något lite mer vettigt!

Min första fråga - hur många gånger har det sprutat ur röven på dig när du har sprungit på toan idag Nathalie?
& nu nästa fråga.. Detta jävla äggkokande? Antingen så hyllar du påsken med stort HURRA, eller så finns det något inom dig som du vill fisa ut?
Du kanske vill berätta något? Nej. Vi tar det längre ner.
Ägg - blåkulla - påskkärring? Häxa! Bål.. Kaffe - tuff - täckmantel ! BINGO.
Hmm..

Helgen, har väl blivit mer eller mindre bestämd, nu. Jag fick inte alls bestämma min fredag själv, så det blir ELMIA, herreminskaparehurskadettasluta.
& Lördag blir stan K-L;a lite ! Nu såg det verkligen ut som om att jag gjorde en förkortning utav knulla, men verkligen inte - utan det betyder något annat. Egentligen bara K-L men eftersom vi ska göra det så blir det K-L;a... GET IT ?

Så Natha, då går vi tillbaka på vad det var som vi pratade om lite längre upp.. Täckmantel, jag tror nog att jag kan berätta för alla vad det är, UPPENBART (:
Nathalie har.. en bulle i ugnen, jag vet att jag inte fick säga något, en kniv i ryggen svider, men det är ju inte precis din grej att just få den i ryggen.. mer sticka! Så back at ya, hoppas han blir lik Robert, det vore ju FÖR gulligt.

Men nog om det, jag tror att alla måste få smälta denna info ett tag nu..
"Vem bryr sig" HAHAHAHAHA..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar