onsdag 3 mars 2010

Forever young

Så, pigg.. eller jaa vaken i alla fall, fick sova 11 timmar, det behövde jag! Pjuuh. Ingen bebis inatt, det var nog tur. Igår hände det inte så mycket, blev avsläppt hemma vid 4 någongång & då ställde ja mig o sov i duschen en stund, sen blev det dator & tv för hela högen. Satt även med mamma & Ludde o kolla på gamla bilder från när vi va små, då vi barn var väldigt söta, men alltid hade fula kläder :P HAHA, & dom vuxna - KATASTROF ! Jag skratta så jag grät. & alla bilder på min stackars lilla bror Philip som fick stå ut med alla mina dockkläder, toffsar i håret & ligga i min barnvagn :P HAHA, himla snällt.

Sen blev det en stor tonfisksallad, MUMS ! Skulle kunna äta sånt varje dag :) Om man hade orken till att skära upp alla grönsaker. Sen blev det tv, premiär på Desperata husfruar ! Men programmet va fan inge kul, dom bara tänkte på "hur det kunde varit" .. Så nästa program skärper ni er! Hahaa.. & sen kolla vi på den nya serien Cougar Town, ärligt - I LOVE YOU ! Äntligen en familj som innehåller lika mycket kaos som våran :) hahaha..
Efter det blev jag upphämtad utav Jimmy & Fredrik, det blev en liten tur med massa prat, jag trivs verkligen med er mina godingar, ni får mig att glömma sånt som ligger & skaver.. tack.

idag har jag inte speciellt mycket planer, ska ringa ett samtal till försäkringskassan & fråga vart fan mina pengar är & sen vill jag ut i solen :)

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar