onsdag 31 mars 2010

what a shame..

Jag såg precis att Natha hade kommit upp i 100 inlägg, bravo, applåd! Men det är ju inte så konstigt när du skriver massa småkommentarer & lägger upp, JAG är ju uppe i en bibel kanske en gång om dagen eller mer sällan ;) Sluta småskriv! HAHAHA.. Så, hur ska vi jämföra? Skitsamma helt enkelt.
Så är allt för mig just nu - SKIT SAMMA. Varför lägga ner tid när de inte är värt det? Mitt nya Motto? Skit samma.. Nej, det låter för nonchalant (eller hur det stavas).
Ett motto.. Hmm får tänka på den!

Idag har jag hunnit med hyffsat mycket, vaknade vid TIO, hade ställt klockan! Bravo. Klädde på mig, vandrade som en zombie några varv i huset & sen satte jag mig i brumbrum & drog till Peppis.. Färgade håret på henne & åt CRUNCHY ! mums.
Efter det blev det att gasa lally till Munkfors, hämta min plattång & se va Bettan gick för, uh vilken pärla. Bara lite justeringar som behövs göra, men det fixade ROGGAN dä :D På fredag. Sen hem, duscha - SKÖNT. & äta fiskbullar? Blä. Sen åkte jag till Åse, vi drog med oss Brownie ut på en promenix, upp på ett berg, högre, högre & högre.. PJUH. Sen gick det nerför kan jag lova (: & där jag gissade att vi skulle komma ut, KOM VI UT :O Stor chans, jag är fan bra.

Helgen, är ju väldigt osäker för mig just nu? Förmodligen väldigt mycket hemma på dagarna, eftersom Moster & kusiner kommer, KUL (: verkligen.
Men kvällarna då, vad blir det, hur blir det?
Natha , K-L ? Eller ? Va säger du.

Alla små skolbarn har ju LOV nu också, så jag funderar på att dra till stan på Tisdag när släkten åker.. Så slipper man att ha folk runt sig 24/7 - men jag vet inte som sagt, SKIT SAMMA. Det bestämmer vi då. Vill jag bo hemma med MIN moster vägg i vägg ens? Jisses. Jag vill flytta nu för övrigt, det är dags nu igen. INTE BO HEMMA. Bo ensam.. Skulle fan kunna gå till Socialen o kräva dom på någon rucklig lägenhet. Bara jag får vara ENSAM HERRE över mitt eget BO. Så, det lät ju.. bra.

"ring inte mig, jag ringer dig."
HAEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar