fredag 26 mars 2010

Sjukt da.

Dååååå var det fredag! Så vi kan ju börja med att säga Grattis Ulrika Johansson som fyllar hela 21 år idag! Hoppas du får en trevlig dag (:

Igår gick vi en mil, Jag, Ulle & RockyBoy - HURTIGT ! Sen blev det grillad kyckling &
pommes på det, mums. Klet ööööverallt. Sen försvann Ulle ett tag & vips så dök hon upp med en chokladtårta , HALLÅ DÄR :D mums.
Dagen bestod mycket utav alfapet också, jag vann o vann o vann ju... ÄNDA tills den där jävla Benny kom hem, då var det ju kört för min del -.- TACK.

Nu sitter jaa i Monkyfors, precis vaknat, soffan va lite knepig att sova på, MEN man får ju offra sig för laget nu när Benny har kommit hem... -.- HAHA :D nejdå, men det blir Molkom vid 14.30 i alla fall, jag ska hem till mamma & fixa o dola, innan det förmodligen blir att åka tillbaka hit! Så vad gör vi ikväll grabbar? Jag vill bara ha Lördag, GE MIG.

hoppas , !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar