onsdag 10 mars 2010

gilla läget..

idag kan vi ju börja med att säga GRATTIS till Linda Beäff som har fått körkort :) Mycket bra jobbat stump, mycket bättre än vi andra till och med.. HAHA. Såå, dagen började väl med att jag blev upphämtad av klantarslet själv & vi åkte till stan, fixade oss ett nytt gemensamt litet internet, HALLÅ ? Han kolla snett som fan på oss & skrattade åt LINDAS misstag rätt fint.

Efter stan drog vi hem, förbi Peppis & sen släppte hon av mig hemma.. Peppis hämta mig i smyg i en bil som egentligen inte ska funka, märker jag något? HAHAHA nej.. smart! Men efter några suckar & "tadaaa" ifrån Peppis så blev ja paff ! HAHAH, blåst. Naej.

Så vi har härjat runt lite var stans i bilen ikväll, Jag, Linda, Peppis & Ulle ! Mycket skratt & många liter :) Sen va den trevliga resan slut & vi drog hemmåt, Peppis & jag hämta en DANS matta hos henne & drog hem till mig.. JÄÄÄVLAR vad jobbigt :O Max 15 minuter fick man hålla på också, för hälsan stog det på paketet :S HAHA.. jag blev helt slut, nästan illamående, så nu måste jag börja träna, FOR REAL !
Sen blev det film - Law Abiding Citizen , bra som fan !

För övrigt tänker ja trappa ner på vissa kontakter nu, det får fan va bra med att leka med andras känslor på vissa sätt. Jag måste va den dummaste jäveln på jorden ;/ Seriöst, hade det vart jag för 5 år sen, hade jag skrattat åt det här. Men nu vet jag inte om jag klarar det alls..

Sen är det slutliga frågan , Cypern nu kommer jag?
Vore väldigt skönt , men ändå inte..
Jag vill bort & stanna kvar hos min nya familjemedlem & min familj i övrigt.
För mycket värdefull tid som kommer spillas?
Det är frågan..
& ni som tycker jag är dum som inte tar alla chanser jag får? Vet inte hur mitt liv ser ut över huvudtaget.. Ni skulle aldrig förstå. & ni kommer inte få veta.

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar