fredag 12 mars 2010

HEJ BLOGGEN , blink lol smile.

HAHA, okej jag bara måste skriva om gårdagen.. Ulle kom & hämtade mig vid halv sju, vi drog iväg emot Peppis, hämtade upp henne & när vi är på väg till Molkom igen så får vi BENSINSTOPP !! alltså, skämtar ni med mig.. jag har aldrig vart med om bensinstopp förr, innan jag flyttade till Molkom, där alla går på hoppet & är snåla :) HAHA.

Meeen , i alla fall väl framme värmde jag mig en pizza & fyllde vingalset! Åhej & hå, så mycket babbel under ett ölspel har jag nog aldrig varit med om i hela mitt liv, men kul var det & fan va ja skratta. Alla skratta, hela kvällen, & det avslutades med en promenad runt CENTRUM för mig & Ulle, Peppis hade däckat & bäddat ner sig själv :p
Jag gjorde en stag dive i en vattenpöl, smart? DYNGSUR, snorkallt. mna uggs får nog stå ut me det mesta, o inpregmeradenenene ? va det nu heter & allt !

& idag har det vart bakfylla på schemat, fyyy fan va jag ville dö imorse! Men ikväll åker vi till Molkom & det bär av igen, men jag ska nog ta det lugnt på alkoholfronten.... NOT ! Let's do it.

give me a reason to forget it all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar