onsdag 17 mars 2010

100 inlägg !


Wehooou, en lite inbiten bloggare har jag väl ändå blivit nu? 100 inlägg är ju ingen lek.. Haha. Tänk om jag verkligen skulle ha varit aktiv varje dag ända sen jag skaffade mig bloggen :O Men hallå jag har ett liv?.... Not, men ändå.

Nu sitter jag på Brogatan, åkte till pappa igår, kändes att det behövdes.. Saknar vissa personer jag inte har träffat på år & dagar, men det verkar inte vara någon större aktivitet på folket här, så jag återvänder nog rätt snart. Tror jag ska börja bo lite varannan vecka nu, precis som när man VAR LITEN & bodde hemma.. -.-
Jag vill ha ett jobb - GE MIG LITE RUTINER.
Orka slänga iväg sitt liv på att bara drälla runt.. & ge mig ett jobb innan sommare, FÖR, på sommaren så kommer min jobb vilja att försvinna, sakta men säkert. JAG LOVAR.
Skaffade inget jobb efter studenten pga av jag skulle ha ett sommarlov till!
Men jag behöver pengar i sommar, för det är så mycket jag har planerat att göra.

Idag - med en halvdöd mobil som har vart avstängd sen igår, väntar jag på att Åse & Peppis ska komma in till stan & vi ska iväg på Bus :) Sen har jag inte mycket mer planerat, kanske. Drygt liv Alexandra. Drygt liv.

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar