torsdag 18 mars 2010

wiskey lullaby.

Nu sitter jag här & lyssnar på massa depp musik.. jag avskyr deppmusik. så varför? nu bytte jag.. till hatmusik :p hahaha. Nej men nu får jag ta & ge mig. Skriver jag ens något vettigt i denna blogg. Det är frågan..

Ska snart iväg & äta på Restaurang Slussen med Pappa & Farmor. Kan bli intressant, nyöppnad resaurang med vegetariskt buff'e & grejer, men även husmanskost.. Som jag lär äta, är inte så mycket för det vegetariska.
Efter det ska jag möta Amanda klockan fyra & vi ska gå ett par rundor på stan. Jag har en hel del jag måste fixa idag.

Måste kolla klart på Luftslottet som sprängdes också, kollade på halva inatt, alla säger att den är jätte dålig men jag tycker den va riktigt bra jag :O Alla fall hälften utav filmen :p haha.. Så det blir att se resten ikväll innan jag ska sova.
Mycket intressant blogg inlägg må jag säga.

Alltså, det är massa folk som är ute & åker skidor på Sundsta tjärn, är det inte typ MASSA plusgrader? Aja, jag tänker inte rädda någon dumsnut i alla fall.


Skärp dig skärp dig.. Kan någon radera mitt minne så jag slipper sitta & fundera på en massa saker hela tiden, jag orkar inte MÅ KASST över sånt som inte ens är värt att tänka på -.- jag vill vara glad.

Om jag var dig,
Skulle jag aldrig älskat mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar