söndag 7 februari 2010

HELGEN

då tar vi hela helgen i ett svep, fredag, lördag, söndag !

yes, fredagen spenderades hemma först, middag - kyckling, pommes & bea! För gott. Jag blev så mätt att ja kunde rulla hela vägen till Linda & där kollade vi på film & babblade & hela den där röran.. Blev nog inte mycket mer gjort denna dag. Gud vad låst man blir om man inte har pengar, jag blir galen snart.

lördag - den började i mokklom, & jag åkte därifrån med 14.47 bussen. Det bar av emot pappa, där jag fixa & trixa lite innan Amanda & Johan kom o hämta mig ! Det blev att dra hem till henne, där jag fick gå på husvisning hos MILF-Henrik ! Haahahahah..
Sen blev det att dra upp till Josse där det va Kalas & massa folk. Sen bar det av till Nöjes, tack alla för en trevlig kväll (:

& idag är det söndag , väldigt slappt må jag säga.. Fy i helvete vad dåligt jag mådde imorse, men det är ju så det är när man har haft kul, alltid någotbakslag. Pizza & cocacola har jag låtit mig själv avnjuta idag & det va så värt ! MUMS.
Nu sitter jag med mamma & nicko & kollar på en film om hela Coco Chanels liv ! Jisses, flera timmar är den, men den är bra! Jag vill också designa kläder, tänk om man skulle införskaffa sig en symaskin? Hur svårt kan det va att sy tunikor?
BRA IDÈ ALLEX , let's go for it !

saknar min Greta också, vill verkligen ha en HUND ! Vill att den ska kunna följa med mig överallt & va min bästa vän i ur & skur. Men då måste jag se till att flytta, skaffa mig ett jobb där den kan vara med & allt! & det är ju inte det lättaste. Kul att man har en mamma som är lika mycket djurvän som slaktarn! Pyttsan.

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar