onsdag 3 februari 2010

life sucks..

yes ! Nu blev det ingen blogg igår, hade lite för mycket för mig, men vi skriver om det idag istället. Amanda kom till mig runt... Jag har ingen aning, vi satt ute i "my crib" & pratade om allt & ingenting & sen blev det såklart, ALFAPET! Jag tror jag har blivit beroende, så kul är det inte igentligen, för så fort man ligger under så blir man helt depp & vill börja om. Men när man leder blir det som en kick & man spelar igen o igen o igen :p hahaha.. låter bra?

I alla fall, det blev en farlig tur till Konsum, jag råkade dra handbromsen för Amanda på helt fel ställe, mitt i en uppförsbacke, såååå vi höll på att inte komma upp, HAHAHA, paniiiik. Men vi klarade det med gasen i botten & sen fick jag skäll :)
Det blev käk - amanda på pannkakor & jag på nachos rester, mums!
Efter det plockade vi upp Linda Beäff, åkte till konsum & handlade onyttigt & efter det hämtade vi Mollie i hallen :p
Efter alla skjussningar o annat larv så blev det att dra till Linda där vi kollade på dåliga serier & spelade BUZZ, i inväntan på Paradise! Jag suger verkligen på BUZZ, o jag blir så jävla förbannad när det inte går bra, Sveriges dåligaste förlorare, här är jag!

Men i alla fall, Paradise började till slut & vi satt spänt & väntade på ALA FINALE på slutet, såkalrt vann Jackie & Patrik! BRAAAA! När inte Cimon fick vinna så skulle det fan vara dom, för ÄckelErika kan ju gå o dränka sig i alla fall..
Så alla var nöjda & vi drog hemmåt!
Blev en promenix för mig mitt i natten också, BUUUURRRR !

Annars va det väl inget mer som hände igår.. Idag har jag ingen aning om ifall det händer något över huvudtaget.. ;/ Hatar detta eviga händelselösa liv. Börjar tröttna rätt rejält & alla trackar en för att man är "lat" & bara går hemma ;S alltså, skulle jag ha ett jobb skulle jag väll jobba så alla kan väll bara hålla käft?
Finns nog inget mer jag skulle vilja ha just nu, vore jag en smart person så skulle jag bli kriminell & börja råna banker nu, men det vore så typiskt mig att bli tagen! Så jag skiter nog i den tanken..

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar