söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Mysigt att vakna upp med frukost på sängen (: Hjälpte mamma att bära möbler & sen fick jag något ryck, så jag bytte sovrum ! Mycket bättre.
Så nu trivs jag & det är ju bra, Ludde fick bli min lilla slav & hänga upp allt jag langade till honom på galgar! Hahahaha, tack bruuur <3

Annars har det vart en väldigt lugn dag, fick min önskade plånbok utav mamma i alla hjärtans dag present :D tack mami <3 & en himlans massa hjärtegodis. MUMS
Film - Australia ! Faktiskt bra, men sorglig..

& nu är jag trött & lite små hungrig.
Vad ska vi göra åt saken.

Imorn ska jag in till stan, möta pappa - LUNCHA !
Möta Linda - STYRA EMOT TRE !

vad dagen mer kan ha att erbjuda får vi reda på imorgon, är jag säker på!
haha, XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar