lördag 13 februari 2010

Still counting.

nu sitter jag här, lite ihopkurad i en filt, trött & sliten, förkylningen vill inte släppa, så jag knarkar vidare på min nässpray & gillar läget? Njaa.. Hostattacken imorse gjorde att jag inte kunde somna om.. Nu till det roliga!

IGÅR hade jag kul !
Först blev det en sväng med Peppis till Munkfors, hon skulle hämta grejer hos Ulle & Benny. En trevlig tur, där vi gasade förbi några rally bilar på vägen hem, HAHA, hallå? Kör ni rally eller, mesproppar.
Efter det blev det kalas, kalas & kalas. Belle fyllde 50, det va där vi hamnade till sist! God mat & härligt firande..
Peppis kom sen & hämtade oss & det blev lite röj hemma hos Johanssons, musik, babbel & en himla massa skratt. En hel del kort blev det också, -.- hahahaha..
Sen fick vi för oss att vi skulle gå tillbaka till 50 års kalaset, jag satte på mig TERMO BYXOR, för jag är en förståndig sjuk typ som hatar kyla (:
Det va ju tur att ja hade dom när ja trilla i snödrivan! Please, ge mig sol, värme & varma sjöar. SOMMAR ALLTSÅ.



I alla fall, hotellet i Molkom, creepy by night :O
Så det blev att återvända hemmåt & fortsätta tills Peppis åkte hem vid cirkus pirkus halv fem ! Då blev det att sova på hög nivå.

Vad det blir idag, det är det bara näsan som bestämmer.. Jag går dit den pekar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar