tisdag 9 februari 2010

break you're heart

alltså, hur kul är det att ha en blogg när man inte har något att skriva om.. Jag kan i och för sig berätta en jobbig sak. Jag har haft pengar på kontot i 4 dagar märkte jag igår.. Vilket gjorde att jag hade pengar när vi var på nöjes! Jag som gick omkring där o snåla. KUL att man får veta saker, I TID ?
Jaja, förmodligen är väl detta ett gott tecken, eftersom jag då har sparat pengar i hela fyra dagar.. & jag har inte rört dom ännu så vi är inne på min sjätte dag imorn.. Gud va intressant att läsa va?

Ska förmodligen ha en liten valp hos mig mån-tors på dagarna! Gud va mysigt, hur bra är inte det? Att jag får pyssla med något jag tycker är kul samtidigt som jag får pengar för det (: Så, jag hoppas det ska gå som planerat, vore jätte mysigt.

Just nu är jag inte alls kry.. Igår kom citatet "jag blir aldrig sjuk" ut ur min mun & vad fick jag för det, en förkylning & halsont senare på kvällen, POFF sa det !
Jag hatar att va förkyld, det är fan värre än värst.

Har hittat en ny låt som jag dunkar också, Nomy - Slef therapy .. Haha, men inget slår min vissel låt, i lööve it.

Imorn ska mamma tvinga med mig till barnmorskan & sen ska vi till stan & måla på Café Moni ! Kul att jag fick den roliga uppgiften att ståhögt upp på en stege o måla någon jävla skylt , skräll ! Ska vi sätta pengar på att ja trillar ner? Jag lovar att något kommer hända.

XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar