tisdag 5 maj 2009

Idag blev det att traska upp vid elva, får panik på att det är så jävla ljust i mitt rum. Jag tror klockan är asmycket & så är den bara nio eller något!
Jag tog bussen till Emma, hjälpte henne att panta, sen drog vi till Amanda, kollade på Matchmaking på MTV, mycket faschinerande det där tydligen. Kul är det i alla fall! Hahahaha. Men jag var ju såklart inte med en enda gång. Emma skickade till och med in mitt namn, men kom det med när vi kollade, NEJ!
Sen blev det mat , en jävla massa makaroner, Chorizo & Köttbullar. Fina blandningar på oss brudar hörni.
Efter det blev det stan, Emma & Amanda skulle till jobbet & jag skulle möta Nicko & Hammar. Efter det drog jag till körskolan & där satt jag ett tag, ska fan bli klar med skiten nu, men det går faktiskt bra, så jag ska nog boka privat istället för att dom dryga jävlarna på körskolan ska hålla på & boka tider & vela med massa! Ursch!
Sen blev det hem, söka lite jobb, vid åtta åt jag bakpotatis med smör i, Köttbullar & majs ! hahaha, tog det jag hade, riktigt gott faktiskt :)
Sen kom Robin hem till mig vid halv nio? & vi drog på oss inlinesen & stydre emot Gruvlyckan & Zandra, som hade förflyttat sig till Peter så det va dit det fick bli :) Men först ringde vi ut Jimmy som kom ut med sin nya hundvalp, Världens sötaste lilla vidunder, hårig, knubbig, & dundersöt ! Jag blev helt kär, ge mig en hund NU. Så förbannat svårt kan det väl inte va.
Det blev upp till Peter, mötte Amanda innan också, som blev med upp sen åkte vi hem, jävlar vad det gick, en massa nedför & inga bromsar, UNDERBART KUL -.- ! hahahaha.
Så nu sitter jag & lyssnar på massa musik som Zandra Mammazita har skickat till mig
men ska styra kudden om bara några minuter.
Imorn har jag en massa jobbiga ärenden! Jobbigt.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar