onsdag 6 maj 2009

Onsdag Onsdag !
Vaknade 09.42 & kunde inte sova mer, jävlar vad ljust det är i mitt rum -.- usch! Så jag gick upp, satte mig vid datorn en sväng & sen ringde Amanda så jag pladdrade med henne rätt länge innan jag fick hoppa in i duschen, göra mig iordning & cykla ner till arbetsförmedlingen. Gott att pengarna börjar rulla in från och med imorgon! Haha, fast dessa gruppmöten vet jag inte riktigt om jag vill gå på.

Sen blev det att ta 12.45 bussen till stallet, blev en härlig tur på Dowan i det soliga väder, fy fan vad mysigt det är ute nu! & hon är för go. Sen blev det en promenadtur på handikappChesse, stackarn. Efter det gick jag emot bussen men istället för att gå på den kom Niklas & hämtade mig & vi åkte hem till mig. tog en dusch & lagade mat , bakpotatis med smör, köttbullar & majs idag igen! det är faktiskt väldigt gott. hahaha. Men jag va trött på att det va så himla tomt i kylen så vi åkte iväg till Wallinders & handlade, kände mig lite halvt vuxen, haha.
Känns bra att bo ensam, få ta hand om sig själv & jag trivs verkligen, vill ha eget nuuu! Sen blev det Casablanca för att hyra film, hyrde Jack & Jill mot världen först men när vi kom hem, hoppade filmen från början till slutet hela tiden & upprepade en massa scener så vi åkte tillbaka med den & hyrde We own the Night istället, riktigt bra! :D Godis & bågar också, fifan jag som skulle bli nyttig.
Nu ligger vi här & kollar på MatchMaking på MTV. HAHAHA, jag tror jag börjar bli smått besatt.. Men det är himla kul ibland.
Det var nog allt för idag.
Skulle var på bio idag men fucking kuk SF i karlstad visar ju inte dom filmerna jag vill se IDAG. vad är det för stil? Jag måste nog flytta. HA.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar