fredag 1 maj 2009

& så var det maj.
Gick upp vid elva, Nicko kom hit vid tolv & skjussade mig till stallet, hjälpte mig med stallsysslorna, tack tack. Sen skjussade han in mig till stan & jag tog en snabb dusch & gjorde iordning det sista innan Emma kom & vi traskade ner på stan.. Mötte Amanda & Natha för att handla på systemet sen blev Sjökvistens & hem till mig. Efter det en fight med pappa som alltid lika snällt slänger ut mig varje gång ja inte gör/säger/agerar på det sättet han vill & det är ju något störande.

Vi firade in första maj hos Bergren med grillning & dricka & roliga samtal :O det var trevligt ett tag, men sen drog jag & Emma emot stan där drog vi in på Scoore n stund & fick KILLKISS i ansiktet. HAHAHAHA.. usch. Jävla Lottie?
Sen blev det BK & hemmåt, där vi träffade på en StrulandeSandberg på vägen, hahaha. Jag skrämde honom lite & gick vidare. Vi mötte Johan utanför mig & jag traskade upp till mig för att sedan traska ner till Daniel på kaffe.
jag som inte ens dricker kaffe. Men nu gjorde ja tydligen det.


Förövrigt mår jag skit & inget utav det beror på bakfylla.
Jag vill bara härifrån.
Vartsomhelst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar