lördag 9 maj 2009

Ja, vart ska vi börja. Det är lördag idag, jag är totalt jävla bakfull..
Så vi kan ju börja med att berätta om resan til Lysvik!

Planerat att det skulle vart bio på freagskvällen men ikke, Johan kunde inte följa med på bio & det kunde inte jag heller, för vi skulle till Ricks stuga i Lysvik helt plötsligt!
Jag drog med mig partybruden nr.1 , Ulrika Johansson! Blev upphämtad av henne & Johan vid 4, det blev att åka förbi lillThomas för att möta upp han & Rick, sen bar det av emot Lysvik. Väl framme, blev det att hutta Jäger & dricka öl med en gång (: Stugan va jättefin, ett fett jävla hus med stor sjötomt !
Magen började kurra, men vi kom inte ut till grillen eftersom PappaRick inte fick upp dörren, nycklarna passa inte. Så jag drog fram stekpannan & stekte skiten & vips så hade vi då en middag, Fläskkotlett & Potatissallad!
Sen blev det mer dricka & mer & mer.. Sen blev det bastu (: halvskönt jag som inte gillar att svettas på det viset.
Det blev att halvbada för mig & HELbada för lilLThompa som dök rakt ner i fryken. Jisses.

Sen blev det in till Sunne för Rick 31 år ville gå på Sunnemarten. HAHA nej men träffa folk & dricka, vi drog till Selma, Allex hade inget leg & blev utkastad & lite annat tjaffs & shit som hände ;/ Small med bilen t.ex. raaakt ner i diket.. Hjääälp va skraj ja blev.. Men jag & Ulle la på smilbandet & gick in till Sunne för fots, pratade med lite snutar & folk sen va vi på Torget helt plötsligt.
Där blev det att tröffa en jävla massa molkomsfolk & shit, sen åka runt i limmon en jääävla massa :P skitkallt!
Sen ville jag & Ulle med hem, så vi hämtade vårt pick & pack & drog! Pga. omständigheterna. Men tack för en kul kväll, jääävligt mycket skratt ! <3

1 kommentar:

  1. dålig uppdatering nu allex ;) har ju inget att läsa :( haha

    SvaraRadera