onsdag 20 maj 2009

Oooooooooooooops.
Nu har jag glömt den här nedrans bloggen igen.. Jag är verkligen inte bra på regelbundna grejer. Hmm , vad har hänt sen sist?
Inte mycket alls skulle jag tro.. Detta liv börjar bli tråkigt.

Idag i alla fall, så har jag tillbringat min dag i stallet. Åkte med 11.20 bussen upp till Stockfallet, där Malin hämtade mig. Vi drog hem till henne så hon fick äta sen blev det att åka till stallet. Vi fixade & jag fick jaga lite häst, eftersom Pale stack när ja tog ut Moran. Jävlar va sur ja blev -.- Han va överallt.
Sen kom Peppis, Nicko, Ulle Linda & Åse. Dom skulle med ut på en långtur (:
Vi fixade alla hästarna & så bar det av, jag är otroligt stolt över allihopa.
Peppis på Sessan, Jag på Gustur, Malin på Moran, Linda på Stjerna, Ulle på Neisti, Åse på Freyr & Nicko på Fertna (:
Vi red till sjön, badade lite fötter & grillade korv. Sen jagade vi lite hästar, jag dundrade igenom skogen på Fertna, MINIHÄST det där :O
Väl hemma i stallet igen, åkte gänget hem & jag & Malin drog ut på dom andra två monstrena, Dowan & Chess. Vi tog en barbacka tur för att leta efter min kamera som jag hade tappat :O stor chans att hitta den tyckte jag, men Malin gjorde det :D Wiiii. Hon räddade min dag. Kameran tillhör min pappa & jag hade inte frågat ifall jag fick ta den!

När vi kom tillbaka åkte vi hem till Malin, hennes farmor kom & lämnade dirrektimporterade Simon från Linköping så jag fick skjuss med henne hem. Där blev det en dusch & lite mat innan Amanda kom hem till mig en sväng. Vi kollade på Extreme Home Makeover, Greys Anatomy & fråga Olle innan hon åkte med bussen hemmåt.
Nu sitter jag här, har allmänt tråkigt. Men det är skönt, jag är rätt trött.
Så det blir Navy CIS & sen sängen för mig !
Puss på idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar