måndag 4 maj 2009

Kära måndag..
Vaknade runt elva idag, trött som ett as, men tvingade mig upp, hatar att sova bort dagarna! Speciellt när det ser ut som om det är fint väder ute. Så Emma kom väl runt tolv, med balsam åt mig, det var ju tydligen slut -.-
Så jag tog en dusch, efter ett tag kom natha för att hämta sin väska & vi följde med henne ner emot stan för att möta amanda & josefin.
Det blev en trip på stan för att leta studentklänning till natha, vilket inte var det lättaste, människan är ju kräsnast i världen! hahahaha :D sen blev det sjökvistens för mig, amanda & emma dom skulle äta innan jobbet. När dom drog dit blev det Trafikskolan för mig , nära nu.
Magen kurrade efter någon timme, så det blev hem för att göra Fiskfilé & makaroner med smör på, för jävla gott det där! Mums.
Sen blev det att sitta vid datorn en stund, kolla jobb & skriva ett nyare bättre CV, ritkigt nöjd nu faktiskt, tack vare Johan :)
Sen kom natha & sandra vid halv nio, det blev lite skitsnack & sen CSI vid nio, då även Robin kom :) Efter det blev det ballar av stål, hahahaha, för jävla sjukt det där! Jag älskar han djävulen ;D så jävla elak.
Sen blev det att börja gå emot stan för mig & Robin, medans Natha & Sandra tog bussen, men vi ångrade oss ganska snabbt när vi höll på att blåsa bort så vi gick hem till Robin & tog bilen :) hahahaha lata jävlar. Men vi tar igen det imorn.
Drog även till Donken där det blev den nya Chicken Brgaren, mycket god faktiskt ! yummy.
Nu har jag kommit hem & det blir Navy CIS & sen sängen! Natti Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar