söndag 24 maj 2009

Japp, då var helgen avklarad.

Fredag - Molkomsmarten en sväng, dock regnade det så det va ganska boring. På kvällen blev det grillning & dricka hos Tim, mycket trevligt hade vi. Jävlar va jag skrattade, ni är för jävla stolliga ibland alltså. Hoppade lite studsmatta med Jesper också som slutade med att jag trillade av i en väldans fart. Fylla+Poncho+Allex var ingen bra idé. Vi åkte in emot baren, intryckta i en bil & jag med Jeremiah i knät, våran halvkidnappade vän, som inte alls skulle drick igentligen! Haahahaha. Baren va trång, knökad & smockfull & typ vid två blev det hemmåt. Kul kväll i alla fall (:

Lördag, vaknade runt tolv, det blev Pizza med Nicko för hela slanten, mumsmums, hawaii med ostkant & mild sås. Den va god ni, hahaha.. Sen marken, med cykel, inte det lättaste kan jag lova. Checkade lite hur Jeremiah mådde, inte fullt bra tror jag, men han totalnekade hela grejen igår & hade absolut inte vart full. HAHAHA.
Det blev hem till mig för LILLEBROR KOM HEM <3 wiiiii! Underbart att ha dig hemma.
Fika & lägga ut lite bilder, samt fixa på datorn & sen blev det gasalally med skutten som ledde till att vi följde med Ola & Mikaela hem.
Där fanns folk som ville till Sunne, så det bar av till Sunne vid tio för mig, nicko, mikaela, ola, emelie & sandra. Yeeeey, mera öl för allex.
Där va det knökfullt med folk, jag fick en kisskompis & vi rulla runt överallt ända tills klockan visst var 03.30 & då åkte vi hem.
På karriolvägen var det 04.30 fortfarande party, HAHAHAHAHA nickos första kommentar var rätt snygg till sina föräldrar... "Vet ni hur mycket klockan är?!"

Söndag - solat, löst korsord, läst skvaller & ätit glass i solen
Nu regnar det :O ! Orka. Det förstörde hela söndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar